Контекстна реклама

Безкоштовний медіаплат проекту

Дізнайтеся скільки відвідувачів зможе прийти до Вас на сайт

Контекстна реклама
потужний інструмент продажів: запустивши її на цільових сторінках, ви спровокуєте інтерес до своєї компанії, торгової марки або бренду, залучите нових клієнтів і збільшите рівень продажів. Наші фахівці запустять яскраву, стильну і якісну контекстну рекламу з урахуванням специфіки вашого бізнесу.

Як виглядає контекстна реклама

context_1

Так виглядає контекстна реклама (PPC) в Google

потенційні клієнти побачать вашу рекламу, коли вони шукають в Google аналогічний товар, послугу або пропозицію

context_2

Так виглядає контекстна реклама (PPC) в Яндекс

коротке рекламне повідомлення з ключовими словами і вашими контактними даними

Надіслати запит

Переваги PPC

complex-img-1

Гнучкий бюджет

complex-img-3

Швидкість

icon3

Точний таргетинг

icon4

Швидка оптимізація

icon5

Ефективність

icon6

Відстеження параметрів

Вартість PPC

Google Adwords
від $500/міс
Налаштування та ведення кампанії
Яндекс.Директ
від $500/міс
Налаштування та ведення кампанії
Надіслати запит

Ми проводимо

1

Моніторинг поточних позицій вашого сайту

Ми проводимо аудит сайту, щоб з'ясувати причину його непопулярності в Мережі і усунути проблеми

2

Збір семантики ключових слів

Ми вибираємо комерційні запити, які привернуть увагу вашої цільової аудиторії

3

Налаштування таргетингу

Прописуємо портрет потенційного покупця

4

Розрахунок бюджету

Підбираємо тематичні майданчики, які принесуть прибуток, і грамотно розподіляємо фінанси

5

Щомісячний аудит

Ми аналізуємо, наскільки ефективна рекламна кампанія, і постійно вносимо зміни, щоб поліпшити її показники

6

Пошук нових рішень

Ми впроваджуємо нові «ходи», щоб ваша реклама приносила максимальний прибуток

Результати наших клієнтів

Наші проекти надихають, радують і приносять клієнтам прибуток

Logo (1)
8,68% CTR (співвідношення показів до кліків)
240% збільшення кількості продажів
580% приріст відвідувачів сайт
Raben-logo
7,97% CTR (співвідношення показів до кліків)
208 ключових слів в роботі
320% приріст відвідувачів сайт

Популярні питання про контекстну рекламу

Контекстна реклама - це текстові оголошення, які демонструються користувачеві при переході на тематичні сторінки в тому випадку, якщо він проявив інтерес до даного товару, послуги, акції та має оформити замовлення.

Рекламне оголошення складається з заголовка, посилання на сайт, тексту цільової сторінки і додаткової інформації про вашу компанію - адреси або номера телефону.

Контекстна реклама розрахована на цільову аудиторію, яка не тільки проявила інтерес до вашої компанії, товарів або послуг, а й готова до активних дій. Через це відгук на контекстну рекламу вище. При цьому ви платите не тільки за демонстрацію оголошення, а за конкретні дії користувача, зазначені в договорі. Безсумнівна перевага контекстної реклами в тому, що ви можете чітко позначити параметри цільової аудиторії: вік, країну проживання, стать, інтереси, і повністю підлаштуватися під ці показники при складанні рекламного оголошення.

CTR (Click Through Ratio) - це показник, який вказує на співвідношення кліків на рекламне пропозицію і його показів, а також визначає остаточну вартість кліка.

Після узгодження ключових слів і формування стратегії рекламної кампанії нам достатньо 1 робочого дня, щоб контекстна реклама з'явилася в пошукових системах і на тематичних сайтах.

Прибуткова контекстна реклама - це гармонійний синтез «забійного» заголовка, вигідної пропозиції і lay out всіх компонентів.

Якщо заголовок приверне увагу, а в тексті будуть відповіді на запитання потенційних клієнтів, то відгук у цього оголошення буде максимальним.

Контекстна реклама більш ефективна, і вона розрахована на користувачів, які готові придбати товар або скористатися послугами вашої компанії.

У нас професійна команда, яка знає, як виглядає прибуткова і якісна рекламна кампанія. Ми підготуємо рекламу під ключові запити і підберемо чіпляє заголовок.

Все просто: ключову роль грають кліки користувачів, переходи на сайт, замовлення товарів і послуг.

Є питання стосовно вашого проекту?

Телефонуйте за номером: 0-800-755-775 +38 (050) 599-38-30 +38 (050) 599-38-30 тiльки Viber та WhatsApp

Замовити дзвінок

Налаштування контекстної реклами в TrendLine

Є реклама, але вона не приносить прибутку? Пора приймати рішучі заходи і замовити налаштування контекстної реклами в TrendLine. Наші фахівці вивчать специфіку вашого бізнесу, і налаштують контекстну рекламу, яка розширить цільову аудиторію, підвищать продажі і прибуток вашої компанії.

Створення контекстної реклами: основні етапи

Якщо ви має невдалий досвід у запуску та налаштування рекламних повідомлень, трансльованих в пошукових системах і на тематичних сайтах, приходьте до нас. Ми не тільки виправимо існуючі помилки, а й проведемо настройку контекстної реклами за всіма правилами в п’ять етапів:

  1. Моніторинг поточних позицій

На першому етапі наші фахівці проведуть ґрунтовну наукову розвідку: вивчать специфіку вашого бізнесу, виконають аудит сайту, розглянуть «під мікроскопом» пріоритети і сподівання цільової аудиторії. В кінці ми підготуємо детальний звіт, в якому вкажемо слабкі та сильні місця вашого бізнесу, і сформуємо рекламну стратегію, яка дасть відмінний результат.

  1. Збір семантичного ядра

Підбір ключових слів і фраз, які зацікавлять потенційного клієнта – це надійний фундамент для подальшої кампанії! Ви надасте користувачам те, що вони шукають. Спонукати їх до активних дій – покупці товарів або замовлення послуг в цьому випадку набагато легше.

  1. Налаштування таргетингу

Від цього залежить, наскільки успішною буде рекламна компанія. Рекомендуємо надати максимум інформації про вашому потенційного клієнта: його стать, вік, інтереси, пріоритети. На основі цієї інформації ми створимо ефективну контекстну рекламу.

  1. Розрахунок бюджету

Налаштування контекстної реклами в Google Adwords і Яндекс Директ без грамотного розподілу грошей неможлива. Нам потрібно розглянути прибуткові веб-майданчика, визначити частоту трансляції рекламних оголошень, врахувати такі фактори, як «сезонність» і «наповненості», які підігрівають інтерес цільової аудиторії і спонукають їх до покупок.

  1. Підготовка щомісячних звітів

Ми ведемо статистику кліків і переходів на сайт, щоб швидко визначити слабкі місця і усунути їх. В кінці місяця ми відправляємо вам докладний звіт, в якому ділимося своїми ідеями щодо поліпшення налаштування контекстної реклами в Google Adwords або в Яндекс Директ, ремаркетинг в Adwords і інші опці

П’ять причин замовити контекстну рекламу

  1. Краще вивчити і зрозуміти смаки, пріоритети і сподівання потенційних клієнтів.
  2. Отримати канал продажів, який зробить ваш бренд більш затребуваним і популярним.
  3. Збільшити прибуток.
  4. Встановити контроль над розвитком свого бізнесу
  5. Не залежить від геолокації (контекстна реклама транслюється не тільки в Харкові, Києві та інших містах України, а й на закордонних веб-ресурсах).

Співпраця з TrendLine: головні бонуси для клієнтів

Оперативність. Ми високо цінуємо час кожного клієнта, тому пропонуємо запуск контекстної реклами в стислий термін.

Професіоналізм. Гордість TrendLine – сильна, згуртована, професійна команда. Ви можете не сумніватися в тому, що розробка масштабної рекламної акції в надійних руках.

Лояльні ціни. Ми постійно моніторимо ціни, які пропонують наші конкуренти і зіставляємо їх зі спектром послуг, що надаються. Нам вдалося знайти «золоту середину»: прийнятні ціни і висока якість запропонованих послуг.

Якщо ви хочете замовити контекстну рекламу у нас, зателефонуйте за телефонами, вказаними на сайті, або оформіть заявку онлайн. Наші менеджери зв’яжуться з вами, щоб обговорити подальший план дій.

Пора зробити крок назустріч успіху і фінансового процвітання разом з нами!