Контекстна реклама

Безкоштовний медіаплат проекту

Дізнайтеся скільки відвідувачів зможе прийти до Вас на сайт

Контекстна реклама
потужний інструмент продажів: запустивши її на цільових сторінках, ви спровокуєте інтерес до своєї компанії, торгової марки або бренду, залучите нових клієнтів і збільшите рівень продажів. Наші фахівці запустять яскраву, стильну і якісну контекстну рекламу з урахуванням специфіки вашого бізнесу.

Як виглядає контекстна реклама

context_1

Так виглядає контекстна реклама (PPC) в Google

потенційні клієнти побачать вашу рекламу, коли вони шукають в Google аналогічний товар, послугу або пропозицію

context_2

Так виглядає контекстна реклама (PPC) в Яндекс

коротке рекламне повідомлення з ключовими словами і вашими контактними даними

Надіслати запит

Переваги PPC

complex-img-1

Гнучкий бюджет

complex-img-3

Швидкість

icon3

Точний таргетинг

icon4

Швидка оптимізація

icon5

Ефективність

icon6

Відстеження параметрів

Вартість PPC

Google Adwords
Налаштування та ведення кампанії
Яндекс.Директ
Налаштування та ведення кампанії
Відправити запит на прорахунок

Ми проводимо

1

Моніторинг поточних позицій вашого сайту

Ми проводимо аудит сайту, щоб з'ясувати причину його непопулярності в Мережі і усунути проблеми

2

Збір семантики ключових слів

Ми вибираємо комерційні запити, які привернуть увагу вашої цільової аудиторії

3

Налаштування таргетингу

Прописуємо портрет потенційного покупця

4

Розрахунок бюджету

Підбираємо тематичні майданчики, які принесуть прибуток, і грамотно розподіляємо фінанси

5

Щомісячний аудит

Ми аналізуємо, наскільки ефективна рекламна кампанія, і постійно вносимо зміни, щоб поліпшити її показники

6

Пошук нових рішень

Ми впроваджуємо нові «ходи», щоб ваша реклама приносила максимальний прибуток

Результати наших клієнтів

Наші проекти надихають, радують і приносять клієнтам прибуток

Logo (1)
8,68% CTR (співвідношення показів до кліків)
240% збільшення кількості продажів
580% приріст відвідувачів сайт
Raben-logo
7,97% CTR (співвідношення показів до кліків)
208 ключових слів в роботі
320% приріст відвідувачів сайт

Популярні питання про контекстну рекламу

Контекстна реклама - це текстові оголошення, які демонструються користувачеві при переході на тематичні сторінки в тому випадку, якщо він проявив інтерес до даного товару, послуги, акції та має оформити замовлення.

Рекламне оголошення складається з заголовка, посилання на сайт, тексту цільової сторінки і додаткової інформації про вашу компанію - адреси або номера телефону.

Контекстна реклама розрахована на цільову аудиторію, яка не тільки проявила інтерес до вашої компанії, товарів або послуг, а й готова до активних дій. Через це відгук на контекстну рекламу вище. При цьому ви платите не тільки за демонстрацію оголошення, а за конкретні дії користувача, зазначені в договорі. Безсумнівна перевага контекстної реклами в тому, що ви можете чітко позначити параметри цільової аудиторії: вік, країну проживання, стать, інтереси, і повністю підлаштуватися під ці показники при складанні рекламного оголошення.

CTR (Click Through Ratio) - це показник, який вказує на співвідношення кліків на рекламне пропозицію і його показів, а також визначає остаточну вартість кліка.

Після узгодження ключових слів і формування стратегії рекламної кампанії нам достатньо 1 робочого дня, щоб контекстна реклама з'явилася в пошукових системах і на тематичних сайтах.

Прибуткова контекстна реклама - це гармонійний синтез «забійного» заголовка, вигідної пропозиції і lay out всіх компонентів.

Якщо заголовок приверне увагу, а в тексті будуть відповіді на запитання потенційних клієнтів, то відгук у цього оголошення буде максимальним.

Контекстна реклама більш ефективна, і вона розрахована на користувачів, які готові придбати товар або скористатися послугами вашої компанії.

У нас професійна команда, яка знає, як виглядає прибуткова і якісна рекламна кампанія. Ми підготуємо рекламу під ключові запити і підберемо чіпляє заголовок.

Все просто: ключову роль грають кліки користувачів, переходи на сайт, замовлення товарів і послуг.

Є питання стосовно вашого проекту?

Телефонуйте за номером: 0-800-755-775

Замовити дзвінок

Налаштування контекстної реклами в TrendLine

Є реклама, але вона не приносить прибутку? Пора приймати рішучі заходи і замовити налаштування контекстної реклами в TrendLine. Наші фахівці вивчать специфіку вашого бізнесу, і налаштують контекстну рекламу, яка розширить цільову аудиторію, підвищать продажі і прибуток вашої компанії.

Створення контекстної реклами: основні етапи

Якщо ви має невдалий досвід у запуску та налаштування рекламних повідомлень, трансльованих в пошукових системах і на тематичних сайтах, приходьте до нас. Ми не тільки виправимо існуючі помилки, а й проведемо настройку контекстної реклами за всіма правилами в п’ять етапів:

  1. Моніторинг поточних позицій

На першому етапі наші фахівці проведуть ґрунтовну наукову розвідку: вивчать специфіку вашого бізнесу, виконають аудит сайту, розглянуть «під мікроскопом» пріоритети і сподівання цільової аудиторії. В кінці ми підготуємо детальний звіт, в якому вкажемо слабкі та сильні місця вашого бізнесу, і сформуємо рекламну стратегію, яка дасть відмінний результат.

  1. Збір семантичного ядра

Підбір ключових слів і фраз, які зацікавлять потенційного клієнта – це надійний фундамент для подальшої кампанії! Ви надасте користувачам те, що вони шукають. Спонукати їх до активних дій – покупці товарів або замовлення послуг в цьому випадку набагато легше.

  1. Налаштування таргетингу

Від цього залежить, наскільки успішною буде рекламна компанія. Рекомендуємо надати максимум інформації про вашому потенційного клієнта: його стать, вік, інтереси, пріоритети. На основі цієї інформації ми створимо ефективну контекстну рекламу.

  1. Розрахунок бюджету

Налаштування контекстної реклами в Google Adwords і Яндекс Директ без грамотного розподілу грошей неможлива. Нам потрібно розглянути прибуткові веб-майданчика, визначити частоту трансляції рекламних оголошень, врахувати такі фактори, як «сезонність» і «наповненості», які підігрівають інтерес цільової аудиторії і спонукають їх до покупок.

  1. Підготовка щомісячних звітів

Ми ведемо статистику кліків і переходів на сайт, щоб швидко визначити слабкі місця і усунути їх. В кінці місяця ми відправляємо вам докладний звіт, в якому ділимося своїми ідеями щодо поліпшення налаштування контекстної реклами в Google Adwords або в Яндекс Директ, ремаркетинг в Adwords і інші опці

П’ять причин замовити контекстну рекламу

  1. Краще вивчити і зрозуміти смаки, пріоритети і сподівання потенційних клієнтів.
  2. Отримати канал продажів, який зробить ваш бренд більш затребуваним і популярним.
  3. Збільшити прибуток.
  4. Встановити контроль над розвитком свого бізнесу
  5. Не залежить від геолокації (контекстна реклама транслюється не тільки в Харкові, Києві та інших містах України, а й на закордонних веб-ресурсах).

Співпраця з TrendLine: головні бонуси для клієнтів

Оперативність. Ми високо цінуємо час кожного клієнта, тому пропонуємо запуск контекстної реклами в стислий термін.

Професіоналізм. Гордість TrendLine – сильна, згуртована, професійна команда. Ви можете не сумніватися в тому, що розробка масштабної рекламної акції в надійних руках.

Лояльні ціни. Ми постійно моніторимо ціни, які пропонують наші конкуренти і зіставляємо їх зі спектром послуг, що надаються. Нам вдалося знайти «золоту середину»: прийнятні ціни і висока якість запропонованих послуг.

Якщо ви хочете замовити контекстну рекламу у нас, зателефонуйте за телефонами, вказаними на сайті, або оформіть заявку онлайн. Наші менеджери зв’яжуться з вами, щоб обговорити подальший план дій.

Пора зробити крок назустріч успіху і фінансового процвітання разом з нами!